Veckorapport 10:3

Publicerat: 2 maj, 2016 i Uncategorized

final step

Jag kallar den här veckan för 10 trots att det egentligen inte alls är det. Jag har ju missat en eller två gånger tidigare. Det är hur som helst den tionde rapporten av det här slaget den här vändan, så 10:3 får det helt enkelt vara.

Ja, vad säger man? Förra veckans ökning av 200 gram är tack och lov historia nu. Kanske kommer jag ändå ner till de där -38,5 som min hjärna skriker så förbannat om?

Vikt; 0,7 kg = -35,5 kg totalt

Byst; – 1 cm = -31 cm totalt

Under byst; +-0 = 26 cm totalt

Midja; +-0 = -46,5 cm totalt

Lår och handled är också oförändrat och dem ämnar jag ge upp mätningen på. Det händer inte så mycket där längre och jag är heller inte särdeles intresserad av resultatet där. Det viktiga just nu är de där ynka tre kg som jag verkligen, verkligen skulle vilja bli av med innan jag åker på semester. Nu är jag verkligen på upploppet. Håll tummarna är ni snälla. 

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Jodå! Komigen! Du fixar det!

    • ~Sol~ skriver:

      Klart jag gör! Tror jag… *haha*
      Men i ärlighetens namn borde det inte vara några problem, annat än i skallen. 😊

Kommentera

