Veckorapport 7:3

Publicerat: 28 mars, 2016 i Uncategorized

weight loss

Jag har en del kvar till den vänstra bilden, men är ändå på god väg. 

Då är det måndag igen. Måndagen efter påsk till och med. Vilket annat år som helst – utom möjligen förra – hade jag undvikit att ställa mig på vågen den här måndagen, men idag kändes det ändå helt ok att göra det. Jag har inte låtit bli alla frestelser (vet ni hur gott det är med langos?!?) men ändå tillräckligt för att jag skulle tro på ett positivt resultat. Jag hade rätt.

12671973_10153003272397395_5960001633077159473_o

Om man utgår från slutet av förra omgången har jag inte kommit speciellt långt, men betänker man att jag började denna resa 3.9 kg tyngre än när jag avslutade förra vändan och jag dessutom struntat i dieten i några veckor då jag hade som mest ont och sedermera gick upp en del under just de två frossarveckorna så inser jag att jag faktiskt gjort ett ganska bra jobb även denna gång, trots att jag bara gått ner några hundra gram åt gången och det känts tungt som fan de senaste veckorna. För trots allt hamnar minustecknet på plus och om man slår ut det har jag trots allt tappat mellan fem-sex kg under dessa sju veckor, där två som sagt var kontraproduktiva. Jag vill gärna komma ner i – 40 eller till och med – 43,5 och siktar på det, men jag skulle ändå vara jäkligt nöjd med – 38,5 eftersom jag då landar på en bra siffra. För min skalle, alltså. *haha* Det är bara 6 kg kvar till mitt lägsta accepterade mål. Jag känner mig stärkt i att jag kommer att fixa detta denna gången också. 

Vikt; -0,8 kg = – 32,5 kg totalt

Byst; – 0,5 cm = – 29,5 cm totalt

Under byst; – 1 cm = – 25 cm totalt

Midja; – 1,5 cm = -45 cm totalt

 

Kommentera

