Finalnerver

Publicerat: 19 mars, 2016 i Uncategorized

Bandy_pictogram

Idag är det bandyfinal. Det är ingen bra dag att vilja interagera med Vikingen. Faktum är att det egentligen slutade vara det redan några dagar sen. Men idag är det värst. Han studsar omkring och dubbel, trippel och fyrdubbelkollar allt han fixat redan igår kväll. Lite som en yr höna som inte klarar av att sitta hem eftersom den då kommer att spy av nervositet. Vore det inte för att jag tycker lite synd om honom hade jag nog retats ännu mer än vad jag redan har. Som i morse till exempel…

Vi vaknade tidigt – han hade ställt sitt larm och därför var även jag vaken nästan två timmar innan vi behövde gå hemifrån – och han näst intill studsade ur sängen och in i duschen. När han svansade (rusade som en uppretad tjur) in i sovrummet och skulle klä på sig kunde jag inte låta bli…

Jag; Ska vi ligga?

Vikingen; Va? nu?!? Jag hinner inte!

Jag; Hinner inte? Det var väl den sämsta ursäkten någonsin. Det hade ta mig fan varit bättre om du sagt att du inte tycker att jag är sexig!

Här ser jag hur han stirrar rakt fram, tar ett djupt andetag och sedan tittar rätt på mig innan han säger;

Vikingen; Du är alltid sexig älskling….

Jag; *asg* Snyggt försök, men jag råkade titta mig i spegeln när jag var på toa för en stund sen. Det är som att Salvador Dalí skapat mig på morgnarna.

Vikingen; …..

kommentarer
  1. f skriver:

    Ha ha ha

Kommentera

