Veckorapport 4:3

Publicerat: 8 mars, 2016 i Uncategorized

everything will be okay

Igår började jag kl 06.30, vilket betyder att jag åkte hemifrån strax efter kl 6 på morgonen. Fanns inte ens chans på miljonen att jag skulle bry mig om att väga och mäta mig så jäkla tidigt på morgonen. Faktum är att jag tvingades dubbelkolla om jag hade glasögonen på mig eller inte. Så grumlig i huvudet (och ögonen) är jag när jag tvingas kliva upp på denna hiskeliga tid. 

Alltså vägde jag mig idag istället. That´s it. Tog inte ens fram måttbandet. Jag har ju i stort sett struntat i dieten under en vecka och sedan hållit någon form av godtycklig diet under den andra veckan, vilket mest gjorde att jag ville veta vilket utgångsläge jag har från och med den här veckan. Det var inte så illa som jag befarat.

Vikt; +0,4 kg = – 30.9 kg totalt.

Nu tar jag det därifrån. 

 

Kommentera

