Veckorapport 3:3

Publicerat: 22 februari, 2016 i Uncategorized

delmål

Nu är det dags igen. För tredje gången den här vändan och för 29 gången totalt sedan 2 februari 2015. Hur jag orkat hålla på i 29 veckor under lite drygt ett år är mer än jag själv fattar, men än finns det krut i mig och därför köra jag ett tag till. Den här veckan mäter jag för fem dagar, då jag vägde och mätte mig på onsdagen i förra veckan istället för på måndagen, som jag vanligen gör. 

Vikt; -0.8 kg = -31,3 kg totalt (exakt -3,9 kg på 3 veckor. Nu börjar de egentliga nedräkningen sedan förra vändan!)

Byst; – 0,5 cm = -27,5 cm totalt

Under byst; – 0,5 cm = – 24 cm totalt

Midja; +- 0 = – 42,5 cm totalt

Lår; – 0,5 cm = – 11 cm totalt (sedan april)

Handled; +- 0 = -3,8 cm totalt

Inga jätteförändringar, som ni ser. Ändå har jag fått flytta in ett hål på bältet. Troligen beror det mer på att jag är lösare i hullet än att jag tappat en massa centimeter. C´est la vie. Tur att jag inte gör detta i förhoppning om att vara smärt, smidig och strömlinjeformad sen. 

 

Kommentera

