Veckorapport 1:3

Publicerat: 8 februari, 2016 i Uncategorized

scale

Veckan har gått ovanligt bra. Jag gled ganska lätt in i ”gamla vanor” och har inte upplevt det som speciellt jobbigt att gå på diet igen. Faktum är att jag inte varit hungrig en enda gång, trots den ändrade dieten. Ändå har jag inte ätit särskilt mycket soppa under dagarna. Tre eller fyra gånger mot de fem eller sex de rekommenderar. Inte har jag behövt trycka i mig en massa bonusar i form av vad jag får äta på de olika dagarna heller. Men satan vad gott det var med kött på fredagen och lördagen! Jag kommer aldrig att bli vegetarian, hur mycket jag än gillar grönsaker. 

Nå, så har ser det alltså ut;

Vikt; -1,7 kg = -29,1 kg totalt

Byst; -1 cm = -26 cm totalt

Under byst; -0,5 cm = -23,5 cm totalt

Midja; -1 cm = -40,5 cm totalt

Lår; -0,5 cm = -10,5 cm totalt sedan halva tiden

Handled; -0,2 cm = -3,7 cm totalt

Det gick ungefär som jag hoppats på och bättre än jag befarat. Ungefär två kilo första veckan är klart godkänt, trots att jag hoppats på något eller till och med några kilon till. Det hoppet närs av ren lathet eftersom det ändå krävs en hel del planering och fix för att hålla den här dieten igång och jag är redan aningen less på att göra i ordning allt jag behöver ha med mig när jag ska iväg någonstans. Fler kilon i veckan innebär förre veckor att fixa och trixa. *haha*

På samma tid gick Vikingen ner 4 kg och har tappat 2,5 cm runt midjan. 

kommentarer

Kommentera

