På tal om telefoner

Publicerat: 1 november, 2015 i Uncategorized

Jag har måst erkänna att jag är lite anal när det gäller min mobil. Det är egentligen en rätt fånig grej och om jag ska vara ärlig handlar det mer om att ha ordning och reda än mobilen i sig. Vikingen är inte alls likadan och jag reagerar varje gång jag råkar se hans mobil. Det anala i mig gör att jag tittar så sällan som möjligt eftersom begäret att ”rensa upp” är allt för stort för att kännas rationellt. 

PhotoGrid_1446374248617

Skärmdump på min mobil med rensat meddelandefält i stora rutan och på Vikingens med fullt i lilla.

Fattar ni hur gärna jag vill städa upp det där röriga högst upp i hans mobil?!?

Kommentera

