Veckorapport 2:9

Publicerat: 14 september, 2015 i Uncategorized

final step

Nu är det näst sista veckorapporten för den här omgången. Det känns bra. Lite surrealistiskt men ändå himla bra! Jag är så less på skiten nu att jag ibland funderar på att bara sluta äta istället för att krångla med dieten. Nu funkar sådant inte på mig, jag älskar mat alldeles för mycket för det, men tanken är ändå rätt frestande. Det borde ju rimligen ge ganska omedelbara resultat, eller…? 😉

Hur som helst, precis som efter förra gången jag nådde ett mål så slappnade jag av rejält denna vecka. Det blev smakportioner här, lite chips där, 400 g godis som jag tyckte i mig tills jag mådde illa och sedan bara allmänt slappt gällande vad och hur jag åt. Därför är jag inte det minsta förvånad över att vågen visade en liten ökning. Visserligen så pass liten att ett toabesök nog skulle göra att det landade på +-0, men som det är nu vägde jag mig och räknar den vikten som den gällande. Orka vänta tills jag behöver gå på toa, liksom. Och trots mitt slarv visar siffrorna att det ännu går åt rätt håll, vilket känns skönt.

Så här ser det alltså ut just idag;

Vikt; + 0.2 kg = – 30 kg totalt

Byst; – 0.5 cm = – 27.5 cm totalt

Under byst; -0.5 cm = – 24 cm totalt

Midja; – 0.5 cm = – 43 cm totalt

Lår; – 1 cm = – 9.5 cm totalt

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Det är bra jobbat!

Kommentera

