Det här har jag gjort idag…

Publicerat: 3 september, 2015 i Uncategorized

IMG_5039

IMG_5041

IMG_5040

IMG_5046

IMG_5042

IMG_5055

IMG_5060

Först var jag och handlade, sedan har jag stått i köket i ett bra gäng timmar. Jag fick till slut ihop till 28 matlådor till gamle morfar. Han får; lasagne, pasta och köttfärssås, korv stroganoff, biff stroganoff, torskgryta, falukorvsgryta med paprika och slutligen raggmunk och fläsk. Blir kanske inte så stor variation på en månad, men det är som det är. Nu har han i alla fall lite olika maträtter att välja mellan. 

IMG_5037

Och det här åt jag…

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    jag vill också ha matlådor …

Kommentera

