Veckorapport 2:2

Publicerat: 27 juli, 2015 i Uncategorized

måttband

Jag måste verkligen sluta ställa mig på vågen före jag mäter mig. Erfarenhet säger att det kan vara oerhört deprimerande att göra det, nämligen. Nu var det inte så att jag trodde att jag gått ner särdeles mycket eftersom jag frångick dieten under stor del av helgen, men det var ändå aningen misströstande att upptäcka att viktminskningen ligger på några hundra gram heller än något kilo eller fem. Nu har jag tack och lov minskat lite i centimeter och då känns det genast lite bättre. Det är ändå lite surt. Men, men, sånt är livet och det gäller väl bara att ta tag i det igen och köra efter dieten så mycket jag bara kan. 

Så här ser det alltså ut efter denna andra vecka av andra perioden. 

Vikt; – 0.2 kg = -24.5 kg totalt

Byst; – 1.5 cm = – 24 cm totalt

Under byst; – 2 cm = – 21 cm totalt

Midja; – 2 cm = – 33.5 cm totalt

Handled; +-0 = – 3 cm totalt

Lår; – 0.5 cm = – 6.5 cm totalt

Inte några enorma förändringar men tillräckligt för att jag ska känna att det är värt det. Nu kör jag en vecka till. 

kommentarer
  1. Just Sayin' skriver:

    Bara kriga vidare. Nackdelen med att redan gått ner mycket är att viktminskningen inte blir lika stor. Det får mig att tappa lusten att kämpa.

    • ~Sol~ skriver:

      Jag förstår exakt hur du menar, men jag har fortfarande en hel massa kilon att tappa innan jag anses normalviktig. Alltså hoppas jag att det går fort, så att jag slipper bli skvatt galen innan jag kommer till en punkt där jag känner att det är bra. 😉

Kommentera

