En helkväll

Publicerat: 6 juni, 2015 i Uncategorized

IMG_1664

Cider, gin och tonic x 2, vatten, malibu och ananasjuice, vodka och citronfanta, vatten, tequila x 4 eller 5, vatten. Jo, jag hade nog förtjänat att må pyton idag. Tack och lov får man inte alltid det man förtjänar och därför hade jag istället ett par njutbara timmar på stranden tidigare idag, sov lite siesta och ska nu iväg och trycka i mig någon slags fantastisk mat. Har inte bestämt vad ännu, men det blir nog bra. 😀

IMG_1674

Kvällen var fantastisk även bortsett från min remarkabla förmåga att inte få baksmälla dagen efter. Det kom massor med folk, alla utom en ung kille som inte kunde förstå vad de gjort på en bar där medelåldern var betydligt fler år än hans egna men vars tjej dansade och hade hur kul som helst skrattade och deltog i samtal kors och tvärs. Musiken var suverän, DJ´n var rolig, alla bjöd på sig själva. Detta gör jag gärna om!

IMG_1732

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Ser att ni njuter av semestern! Härligt 😀

Kommentera

