Sista invägningen på ett tag

Publicerat: 25 maj, 2015 i Uncategorized

weight loss olympics

Jaha ja. Nu är det slut. Färdigt för den här gången. Finito. Done deal. 

I ärlighetens namn känns det lite konstigt att jag inte längre ska fundera ut alla måltider minutiöst och långt i förväg, men jag misstänker att den känslan går över rätt så fort. Dåliga vanor är fan så mycket lättare att lära sig än goda sådana. *haha* Jag har soppa kvar och tänker äta upp den under de kommande dagarna men det är mest för att jag inte vill slänga mat. Om inte annat så funkar den ju som mellanmål, även om jag av princip kommer att vägra ha med mig den till jobbet. 

Så här blev alltså resultatet av mina 15 veckor – 3 månader och tre veckor – 113 dagar;

Sedan senaste mätningen;

-1.4 kg = -24.3 kg totalt (känns tyvärr för avlägset -25 för att jag ska avrunda dit. 😉 )

– 0.5 cm under bysten = -17 cm totalt

-0.5 cm runt bysten = -22 cm totalt

-1 cm runt midjan = -29.5 cm totalt

-0.5 cm runt låret = -6 cm under de senaste sex veckorna

+- 0 runt handleden = -3 cm totalt

Räknar man alltså ihop allt har jag på mindre än tre månader tappat 24.5 kg i vikt och 77.5 cm någonstans på kroppen. Det känns som en ganska framångsrik diet, eller vad säger ni?

Nu gäller det bara att hålla i det här också…

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Grymt bra jobbat!

Kommentera

