Veckorapport igen då

Publicerat: 20 april, 2015 i Uncategorized

bantning

Nu blir det en väldigt kort rapport. Inga långdragna funderingar och faktiskt bara ett enda mått. Jag har hög feber och orkar inte engagera mig särdeles, därför får måttbandet ligga kvar i hyllan tills vidare. Vågen är dock alltid i badrummet och kräver inget särskilt för att jag ska kunna ställa mig på den. Alltså;

– 1.5 kg sedan förra veckan

– 19.5 kg totalt sedan 2 februari.

Fy fan vad jag är bra!

Jag fixar en vecka till, speciellt om jag fortsätter att ha dieten i grunden men lägger till proteiner och lite röror till den så att jag inte toktröttnar och blir spyless på den.

kommentarer

Kommentera

