Fy fan vad jag är bra!!

Publicerat: 14 april, 2015 i Uncategorized

well_done

Om ni har svårt för någon som skryter om sig själv och sin prestation ska ni inte läsa längre än hit. 

Herrejävlars vad bra jag är! Helt makalöst, fantastiskt bra!

Jag är den första att erkänna att jag verkligen inte trodde att jag skulle klara det, vare sig med det här resultatet eller under så lång tid. Men det gjorde jag! På tio veckor har jag gått ner 18 kilo. 

18 kilo!

Som ni kan förstå så har jag mått mitt delmål och ingen kan vara gladare för det än jag. Jag har tappat en hel fyraåring i vikt och mår fantastiskt. Inte nödvändigtvis för att jag tappat de där kilona, utan mer för att jag faktiskt klarade av denna ganska mentalt påfrestande utmaning utan att krokna helt för länge sen. Jag minns tydligt första veckan och hur less jag var efter bara tre dagar. På den fjärde höll jag på att ge upp. Nu har jag klarat 71 dagar och vet att jag har i alla fall någon vecka kvar i kroppen. Jag måste dessutom lägga upp ett nytt delmål. Men det får vänta. Just nu är detta viktigare;

Jag har gått ner 18 kilo och har nått mitt delmål!

Jag är så jävla bäst!

kommentarer
  1. Sally skriver:

    Superduktigt av dig! Grattis till din prestation av att komma till delmålet! Viktnedgången är enbart en bonus 🙂 En positiv sådan! Du SKA vara stolt över dig själv!

    • ~Sol~ skriver:

      Tack Sally. 😀
      Ja, det är en positiv bonus. Ytterligare bonus är att jag har varit i behov av nya kläder och således har förnyat/återbekantat mig med en hel del. 😀

  2. Yvonne skriver:

    Tjohoo! Grattis!

  3. Maria skriver:

    Grattis Yvonne, jag har typ gått upp 18 kilo på 10 veckor (känns det i alla fall som) men nu vet jag att det finns hopp 🙂 Tipsa gärna om en bra hemsida om dieten, det finns hundra inte så bra 🙂 Kram

    • ~Sol~ skriver:

      Tack Maria.
      Jag har tyvärr ingen hemsida att hänvisa dig till. Jag lånade receptet från en bloggvän och vet inte vart hon fick det ifrån. Jag kan däremot ge dig receptet i handen och förklara vad som funkat för mig, om du vill. 😀 Kram

Kommentera

