En helt vanlig helg i mitt liv II

Publicerat: 14 mars, 2015 i Uncategorized

SM-guld

Jag hade mer rätt än jag trodde. Det blev verkligen en helt vanlig helg i mitt liv.  😉
Jag såg fram emot att gå hem kl 13 och sedan se matchen på tv här hemma innan jag äventyrade mig ner på stan och mötte upp supporterbussarna. När jag säger såg fram emot det menar jag verkligen såg fram emot det. Nu blev det inte riktigt så. Istället fick vi sjuk personal och jag blev kvar på jobbet till kl 20 och nu när jag äntligen landat hemma i soffan finns det inte en chans att jag orkar äventyra mig någonstans längre bort än möjligen bad- och sovrummet. Men sånt är livet. Huvudsaken är att VSK vann och numera kan titulera sig svenska mästare 19 gånger om! 😀

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Tråkigt att du inte fick se dem vinna! Jag tittade en stund utan att fatta nåt. Sen bytte jag kanal. Men jag bytte tillbaka igen när jag såg ditt utrop på fejjan senare och tittade på glädjeyran som utbröt på isen efter vinsten.

    • ~Sol~ skriver:

      Jag såg det på jobbet. Brukarna hade mycket roligt åt mig och alla känsloyttringar jag uppvisade. 😉 Jag hade dock velat vara på plats. Det hade varit härligt. 🙂

Kommentera

