Bildbevis

Publicerat: 9 mars, 2015 i Uncategorized

20150309_185415

Säckbyxor har fått en ny innebörd.

De här jeansen är av stretchmodell. Jag gillar stretchmodell. De sitter oftast bättre än andra byxor. Formar ben, rumpa och höfter mer. Dessa byxor fick jag precis igen tidigare, det fanns inte många millimetrar till övers, och efter en dag kändes de till och med aningens lösa. Det var fem veckor sedan. Numera känns de alldeles för stora från start. Jag kan dra upp och ner dem utan att knäppa upp knappen, jag har ett tält under rumpan och har så mycket tyg framtill att det känns i vägen då jag ska sätta mig ner. När jag använder bälte får jag en hel massa tyg som samlas ovanför bältet. Det blir som en sådan där kappa man har ovanför gardinen. 

20150309_185048

Tyvärr försvann den lilla rundningen på rumpan jag hade först av allt.

20150309_184350

Utan att dra in magen. 

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Kasta dem snabbt och skaffa ett par som passa och njut av det! Bra jobbat 😀

Kommentera

