Bananer

Publicerat: 12 februari, 2015 i Uncategorized

bananas

Dag fyra. Det är den värsta dagen. Banandagen. Bananer och mjölk i massor. Urk. Eller nej, jag har valt bort mjölken i förmån till fil. Det gör det lite lättare att få i mig bananerna. Jag trodde att det skulle vara lättare idag eftersom jag varit iväg och hjälpt Teskedsgumman att flyttstäda, men tyvärr hjälpte inte det hårda arbetet. Det var ändå svårt att svälja alla dessa bananer, även dem jag vispat till glass. Urk.

Inte blir dagen bättre av att bananer är laxerande. En banan är laxerande. Åtta bananer på en dag är oerhört laxerande. Ni kan ju tänka er vilken effekt det har på en dag jag redan anser vara mindre kul. Jupp. Det blir intressant. Tyvärr inte så där roligt, spännande intressant, men ändock intressant. Sprud(t)lande intressant. Tur att det bara är en dag i veckan som man måste moffa bananer. 

Kommentera

