Gissa om!

Publicerat: 3 februari, 2015 i Uncategorized

IMG_0221

Jag har alltså ätit soppan i två dagar nu. Eller nej. En och en halv, måste jag väl ändå säga med tanke på att jag inget åt förrän framåt kvällen igår. Migrän har den effekten på mig, ser ni. Hur som helst, soppa och frukt igår och soppa, frukt och en makalöst god bakpotatis med kryddsmör idag. I morgon får jag äta hur mycket frukt och grönsaker jag vill utöver soppan. Allt utom bananer, de är till i övermorgon. Det gör inget, jag är inte särdeles förtjust i bananer ändå. Men resten… Gissa om jag längtar!

kommentarer
  1. iashemlis skriver:

    Torsdagen var rena lördagen för mig, men så äääääälskar jag bananer oxå. Heja heja

    • ~Sol~ skriver:

      Jag gillar inte bananer speciellt, men tänkte göra glass av dem så kanske det inte blir så illa…? Jag ser fram emot i morgon då jag får göra fruktsallad och mumsa för glatta livet. 😀 😀 😀

Kommentera

