Oväntad

Publicerat: 20 januari, 2015 i Uncategorized

Screenshot instagram

Jag är verkligen inte någon som begapar kändisar eller andra som av någon anledning är lätt igenkända av allmänheten. Det händer att jag ser någon då och då och visst tittar jag, men mer än så är det inte. Ibland hejar jag utav bara farten. Jag känner ju igen dem och min hjärna hinner inte processa vem de är innan det där igenkännande fått mig att hälsa artigt för att sedan fundera vem fasen de var. De där autograferna och selfiesarna folk vill ha av och med dem kan de gärna behålla själva. 

Ändå måste jag erkänna att jag hajade till när jag såg att christron85 gillat en av mina bilder. Ja, inte direkt då. Jag utgick nämligen från att profilbilden är falsk. Det är den eventuellt ändå, trots att en del av bilderna verkligen verkar vara privata samt att den länkar till en officiell facebooksida. Men det är klart att det kan vara en fejkad sida ändå. Jag betvivlar inte att det finns skrupelfria människor som stjäl bilder hur som helst. Men… om det inte är det är det ändå lite coolt att Ronaldo – ja, Christiano Ronaldo, den världsberömda fotbollspelaren – gillat en av mina bilder. 

Kommentera

