Askungen?

Publicerat: 23 november, 2014 i Uncategorized

jennifer lawrence shoes

Titta på den här bilden. Personen som poserar så kaxigt på röda mattan i den vackra vita Diorklänningen är ingen annan än Jennifer Lawrence. Hon Katniss Everdeen i Huger Games, ni vet. Jag tycker personligen att hon är bra i den rollen och att hon även varit bra i de andra (få) rollerna jag sett henne i. Hon är onekligen mycket vacker. Men när jag tittar på bilden slås jag av hur jäkla illa hennes skor sitter. Då hon har remmar runt anklarna misstänker jag att hon inte tänker leka Askungen och springa ifrån någon av eller båda skorna under kvällen, men nog fasen är de stora nog att halka av när som helst? Om de inte haft remmarna, menar jag. Det kan inte rimligen vara bekvämt att gå omkring i skor där man glider ner och ut ur framdelen av skon hellre än att ha kvar hälen där den ska vara?

Kommentera

