Världens sexigaste män 2014

Publicerat: 19 november, 2014 i Uncategorized

chris hemsworth 2

Nr 1 på listan var en gammal bekanting, Chris Hemsworth, men sedan fick jag leta en bra bit ner på listan innan jag kände igen nästa namn…

Hur sorgligt det än är måste jag erkänna att jag är så dåligt upplyst att jag tvingades googla resultatet. Jag visste vem tre av de åtta personerna var utan att googla, vilket får mig att misstänka att jag är sorgligt förlegad och omodern. Därefter letade jag rätt på originalartikeln och länkar den till er för att ni ska slippa googla fram vartenda namn så som jag gjorde. 😉

http://www.people.com/people/package/gallery/0,,20315920_20873264,00.html#30253070

 

Kommentera

