x 5

Publicerat: 10 oktober, 2014 i Uncategorized

IMG_9207

Tyvärr såg jag ingen levande ödla (av arten reptil, alltså) under min semester, men väl ett gäng konstgjorda sådana. Jag kan eventuellt (bergsäkert!) ha köpt med mig fem stycken sådana hem trots att jag inser att det börjar bli lite trångt på min köksvägg. Jag har dock en plan. En liten flytt av en eller två av de som redan sitter där så får jag nog plats med i alla fall två eller tre av dessa på den väggen och sedan får jag nog vända min uppmärksamhet mot väggarna intill fönstret. Det är tyvärr med sorg i hjärtat jag erkänner för mig själv att detta kan ha varit sista gången jag går på ödlejakt då jag faktiskt inte kommer att ha plats för fler efter att jag fått upp dessa. Kan ha varit. Hoppas inte. 

Kommentera

