Vad hände?

Publicerat: 6 oktober, 2014 i Uncategorized

IMG_8740

Idag var vi iväg på en av många promenader vi tagit här nere. Det är rätt trevligt att gå omkring och utforska omgivningarna och jag har njutit av promenaderna trots att jag svettas floder under och en lång stund efter dem. Poolen är min bästa vän just då, förresten. Efteråt, menar jag. Hur som helst, idag hade vi promenerat och badat och när vi sedan satt i soffan och slappade lite kände jag att min tånagel liksom vickade lite när jag kom åt den. Då det kändes underligt tittade jag närmare på den och såg att den stod rätt upp. Nu både kändes och såg det konstigt ut. Naturligtvis rörde jag vid den med handen och märkte då att den satt löst. Ett försiktigt ryck fick hela nageln att lossna. Say what?!? Ingen förvarning och ingen smärta. Just ja. Ingen nagel heller. Undrar om den växer ut igen eller inte…?

Kommentera

