Hipp Hipp Hurra!

Publicerat: 27 september, 2014 i Uncategorized

IMG_7895

Nja, nu är väl inte födelsedagsbarnet lika intresserad av att fira dagen som jag är, men som mamma har jag ändå privilegiet att tvinga honom att vara social en stund, i alla fall så länge han ännu bor hemma. Alltså blev det fika och presentöppning mitt på dagen. Punkt. Jag hade däremot respekterat hans önskning om ingen tårta (känns lite meningslöst att göra en då två utav fyra här hemma inte gillar tårta). 

IMG_7896

Han blev mindre glad då han insåg att jag naturligtvis hade kameran redo. Han är dock ganska lurig, den rackaren. Upp med paketen för ansiktet, vända sig bort och hålla handen i vägen för ansiktet är knep den lilla jäkeln utvecklat till fulländning under åren. Man skulle ju kunna tro att han har vanan inne…. 😉 Den här gången gick dock något fel i hans planering och hans vanliga sura min med tom blick ersattes av något helt oväntat. Han skrattade! Det hör inte till vanligheterna när jag tar fram kameran. *hehe*

IMG_7884

kommentarer

Kommentera

