Angus

Publicerat: 25 september, 2014 i Uncategorized

Idag var jag och hälsade på Angus. Vikingen såg lite förvånad ut då jag meddelade mina planer för idag, men vad då? Det är en kollega till mig som har kattungarna och varför skulle jag inte kunna åka dig och dricka te, snacka skit, gulla med kattungarna och ta en triljard kort på hennes fina djur? När jag säger djur menar jag inte bara kattmamman och hennes kull på fyra små, utan även en särkullskille och ytterligare två vuxna katter samt tre hundar. Det kändes som att det var djur överallt! Med åtta katter, tre hundar och sedan de och deras barn var det verkligen full rulle där hemma…

Hur som helst så tog jag några kort på Angus att dela med mig av. 

IMG_7611

IMG_7613

IMG_7616

IMG_7617

IMG_7665

IMG_7679

IMG_7625

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Ååå han är så söt! Vi måste hälsa på när han flyttat in … och sen ni ba … vart tog Angus vägen? Å vi ba … ingen aaaaning … medan vi gnider händerna som hemlige Arne när vi åker mot Gävle med en liten Angus i rockärmen … he he …

    • ~Sol~ skriver:

      HAHA! Vikingen hälsar att ni får ta honom om han är dryg, helt utan hemlighetsmakeri. Jag å andra sidan hälsar att ni får ta Vikingen utan något hemlighetsmakeri. Jag vet ju redan att han är dryg. 😉

      • Yvonne skriver:

        Ha ha, vi är överens här … om att Vikingen får du behålla! 😀

      • ~Sol~ skriver:

        Va? Nu förstår jag iiingentiiing. 😉
        Äh, jag gillar honom rätt hårt, så han får väl vara kvar.

        Han hävdar förresten att jag inte har någon humor. Jag fattar inte vad han menar…? 😀

      • Yvonne skriver:

        He he … 😀 Inser förästen att jag inte skulle våga berätta för Musse att jag släpat hem en dryging till … sååå … vi hälsar gärna på och förundras, över både Angus och Vikingen om du så vill men du får ha båda kvar 😀

      • ~Sol~ skriver:

        Ni är alltid välkomna. ❤
        Angående att berätta för Musse, här har vi Calypso som kommer att anse oss vara högst irrationella och taskiga som tagit hit en till liten. Men det går nog bra ändå…. hoppas jag. 😉

Kommentera

