Tjänster och gentjänster

Publicerat: 30 juni, 2014 i Uncategorized

helmet

Hans nästa present?

Innan jag opererade handen var jag lite orolig över att Vikingen skulle tycka att han fick dra ett väldigt stort lass hemma. Han ruskade på huvudet åt mig och sa att han visste att jag hade gjort detsamma för honom. Han har rätt. Det skulle jag. Jag misstänker dessutom att den där vurpan över cykelstyret han gjorde idag kommer att leda till att jag får bevisa det.

Jäkla karl. Man gör inte så. Inte när jag är fast på jobbet och inte kan ta mig iväg till akuten för att skälla på honom för hans dumma tilltag. Är det ett hål i vägen så styr man undan. Punkt! Att tillbringa fem timmar på jobbet och försöka koncentrera sig medan man väntar på uppdateringar från akuten är fan inte kul. Det spelar ingen roll att han var vaken och kunde prata med mig, man vet aldrig vad som händer under skinnet. Gah! Jäkla karl! Tur att han hade Kort i Rocken med sig så att hon kunde skälla på honom i mitt ställe. ♥

Nå. Han prickade ju in det rätt bra ändå. I morgon går jag på semester igen. Två veckor innan jag ska till jobbet igen. Det kan nog behövas då jag misstänker att hans stela och ömma kropp kommer att kännas än mer ledbruten i morgon och troligen även den kommande veckan. Det var ju det där med tjänster och gentjänster. Jäkla karl.

kommentarer
  1. Just Sayin' skriver:

    Jävla klantröv den där! Tycker inte det hjälper med enbart hjälm, trehjuling med stödhjul kanske? Cykla och alkohol funkar inte…kommer från den som vet 😀

  2. iashemlis skriver:

    Johooooooo…. Klantröv är precis rätt ord. 😛

Kommentera

