Namngivet

Publicerat: 21 juni, 2014 i Uncategorized

coke names

I början av veckan var jag, Mini-Belse och Vikingen iväg utomsocknes en sväng. För att ta oss dit tog vi tåget. För att göra resan ännu kortare än den redan var köpte Vikingen en tidning i pressbyrån. Att läsa fördriver ju som bekant en del tid. Jag och Mini hade inga ärenden till Pressbyrån, så vi väntade i godan ro utanför. När det gått en stund började vi fundera på vart Vikingen tagit vägen men tänkte sedan att det kanske funnits fler människor där inne än vi uppfattat när vi gick förbi för att komma till bänkarna vi suttit på. Till slut kom han ändå och gladare Viking har jag ju sett.

Vikingen; Förbannade jävla coca cola!

Jag; Vad har coca cola gjort dig?

Vikingen; OK. Förbannade jävla tonårstjejer!

Jag; Är de i maskopi med coca cola?

Vikingen; Om inte coca cola hade börjat skriva namn på flaskorna skulle inte tonårstjejer stå och fnittra i evigheter och vägra välja flaska förrän de hittat sitt eget namn… *grrrrrrrr*

 

Kommentera

