Nu bär det iväg

Publicerat: 19 maj, 2014 i Uncategorized

ryanair

Nu har vi vaknat, duschat, ätit frukost, jag har smort in mig, Vikingen har fnissat åt hur försiktig jag måste vara medan han bara glassar igenom tillvaron, kläderna sitter på plats, Vikingen har druckit sitt morgonkaffe och har således humöret i schakt, katterna har fått mat och väskorna står och väntar vid dörren. Och vi har 40 minuter kvar innan vi ska åka. Det är en bra sak. Då hinner frukosten lägga sig lite och jag kanske kan undvika att behöva göra av med den på flyget. Inte en allt för angenäm tanke, faktiskt. På flyget, menar jag. 

Ha en fantastiskt måndag, mina vänner. Och ett stort grattis till Kort i Rocken som officiellt blir ett år äldre idag. ❤

Btw, man ska nog inte googla något flygbolag alls alldeles innan man åker, då man riskerar att hitta sådana här bilder…

ryanair vägrar ersättning

Kommentera

