Vad då tänka efter före…?

Publicerat: 30 april, 2014 i Uncategorized

you cant fix stupid

Igår fick jag ta av mig bandaget och friheten jag upplevde var berusande. Det måste ju rimligen vara anledningen till att jag kopplade bort hjärnan idag? Fortfarande rusig, eller varför inte rent av bakis? Hur som helst skurade jag badrummet ordentligt och tog sedan en lång dusch, sen utspelade sig detta samtal;

Jag; Skulle du kunna hjälpa mig tejpa såret? Det öppnade sig lite när jag duschade… *bekymrad*

Vikingen; När du skurade och sedan duschade, menar du? *syrligt*

Jag; Jag skurade förstås inte med den handen. *ler överlägset*

Vikingen; Nä, men du torkade säkert med den och hade den väl rätt mycket i vatten också….? *fortfarande en aning syrlig, faktiskt*

Jag; Meh! Jag fick ju använda handen nu… *kände faktiskt för att lipa åt honom*

Vikingen; Du borde ändå ha skyddat såret. Varför använde du inte en handske? *men oj, vilket imitation av en citron!*

Jag; Ummmm….. Ehhhhh… Jag tänkte faktiskt inte på det… *känner mig plötsligt helt IQ-befriad*

Vikingen; Du är verkligen kass på att vara sjukskriven, ~Sol~!  *djup suck innan han tar sig an uppgiften att tejpa ihop glipan i såret*

 

kommentarer
  1. Sol:s Viking skriver:

    😀 😀 😀 😀

Kommentera

