11,50

Publicerat: 16 april, 2014 i Uncategorized

Det är mitt värde just nu. Vad Vikingen säljer mig på blocket för alltså. Det var betydligt högra än så från början men har sjunkit gång på gång idag, men när jag la ut bilden på grisarna och bad folk räkna dem rasade det rejält och landade på ynka 12,50 kr. Sedan sa jag något litet till, något jag inte ens minns vad det var, och då knackade han av en krona till. Nu har det legat fast i någon timme, så möjligtvis kommer mitt slutvärde att vara just 11,50 kr. Dagen är dock inte slut ännu…

kommentarer
  1. Anna skriver:

    Går han med på 11 kronor jämt tror du?

    • ~Sol~ skriver:

      Vad fan? Prutar du på 11,50? *muttrar*
      Och sist jag kollade blir 50 öre utjämnat uppåt, inte nedåt. *fortsätter att muttra*

  2. Anna skriver:

    Haha, tänkte mest att det inte finns 50-öringar längre och jag föredrar att betala kontant. Känns det bättre för dig så kan jag ge 12 istället 😛

Kommentera

