Meh? Vaddå?

Publicerat: 9 februari, 2014 i Uncategorized

smart tv

Samtal med Vikingen idag;

Vikingen; Jag vill ha en sån. *syftar på reklamen för SMART-tv´n som precis visades på tv*

Jag; Vad ska du med en sådan till? *uppriktigt förvånad*

Vikingen; Inte vet jag,men det finns säkert någon användning för den. Vi kan ha den i sovrummet. *nöjd och bara väntar på min reaktion*

Jag; Aldrig i livet! *bjuder på reaktionen*

Vikingen; Jodå, och då kan jag titta på tv i sängen. *hehe*

Jag; Du får köpa en sån när Blondinen flyttat ut och du gjort om hennes rum till ett spelrum. *så är det!*

Vikingen; Då får jag alltså eget rum när hon flyttat? *lite för glad*

Jag; Det har vi ju redan bestämt. *skrattar åt hans iver…. som inte kommer att införlivas på i alla fall några år*

Vikingen; Då får jag ett eget sovrum!! *nöjd som fan*

Jag; Jaha, duger det inte att sova med mig längre? *va fan?*

Vikingen; Men du har ju lurat mig! Du snarkar mycket högre nu än när vi inte bodde ihop…. *muttrar*

kommentarer
  1. iashemlis skriver:

    Han e glömsk din viking. Haha

Kommentera

