Vikinge Line goes Pennywise?

Publicerat: 23 januari, 2014 i Uncategorized

cinderella party kryss

cinderellas partykryssning

Jag ser denna reklam ofta nu då den visas på tv, återfinns i tidningar och finns på betapets forumssida. Jag vet inte vad jag ska säga. Det sista reklam får mig att vilja göra är att åka på kryss med de som visas på bilderna. Istället för att tycka att halva ansiktet är oglamoröst och den andra halvan glamorös får jag någon konstig association med skurken Two Face i Batman men där halva ansiktet är normalt och den andra är en pariodi på Pennywise från boken/filmen Det av Stephen King. Det känns inte speciellt lockande att åka på kryssning med vare sig en Marvel-skurk eller en litterär monsterspindel förklädd till läskig clown. 

Pennywise 2

Pennywise

Lockas du av reklamen? Vad är det i så fall som lockar dig? Är det bara jag som får sådan associationer som jag beskrivit ovan? 

Two FaceTwo Face

kommentarer
  1. Purple skriver:

    Nej, håller med dig! Ser läskigt ut!

    • ~Sol~ skriver:

      Eller hur!
      Inte sjutton lockas jag av att åka på kryssning om det finns möjlighet att springa på en sån där i korridorerna eller hissarna på en båt. *ryser*

  2. Yvonne skriver:

    Nä hu! Skulle inte åka nånstans med dom där!

Kommentera

