Ringmärkt x2

Publicerat: 21 januari, 2014 i Uncategorized

2014-01-21 10.33.50

Jag har valt att inte ha min förlovningsring på mig just nu. Anledningen är enkel. Jag är en varm person som har väldigt lätt att svettas. Ringen är av metall, dvs den blir lätt kall i kalla omgivningar. Tillsammans har dessa faktorer orsakat nare där ringen vanligtvis sitter. Jag ser alltså ringmärkt ut utan att ens behöva ha ringen på mig. Win- win eller fail? Jag ser det visserligen som det senare, men ingen kan ju tvivla på att ja vanligtvis har en ring på just det fingret. 😉

kommentarer
  1. Purple skriver:

    Jobbigt, kliar det?

Kommentera

