Nu ska vi se….

Publicerat: 13 november, 2013 i Uncategorized
Jag tänkte visa några bilder från vårt nya hem. Det är en bisarr blandning av hans och mitt och som jag skrev på facebook igår, det funkar förvånansvärt bra. Precis som vi.

SAM_4431Vi trodde aldrig att vi skulle bli klara…

SAM_4432Det var saker överallt!

SAM_4434GAAAH!!!

SAM_4446Lite av hans… förstås!

SAM_4530Lite av mitt…. förstås!

SAM_4439En blandning som blir vår!!

SAM_4482En soffa måste man ju ha.

SAM_4467Vikingens dataskåp står bredvid min hylla. Hans kakadua övervakar det hela.

SAM_4473Hans nya skåp, mina gamla gardiner.

SAM_4490Lite förvaring.

SAM_4515Mer förvaring.

SAM_4516Viktig lektyr!

SAM_4527De är bara fina…

SAM_4532Funktionella.

SAM_4458Ja, som ni ser har vi ett kök också…

SAM_4529Jag gillar verkligen det här fönstret!

SAM_4542Bajonettljusstake som Vikingens pappa skapat.

SAM_4538Pusselboll

SAM_4545Hans fina servis.

SAM_4543Min söta teservis.

SAM_4552Gissa vems? 

SAM_4533Vissa saker ska bara vara med. Punkt.

SAM_4558Ni kanske förstår varför det var självklart att kalla honom Vikingen?

SAM_4536Hans kaffeburk och ‘min’ vattenkokare.

SAM_4531

kommentarer
  1. Anna skriver:

    Vilken vacker vas, den högst upp i din grå hylla! Var är den köpt?

  2. iashemlis skriver:

    Vilket coolt Dataskåp. :-).. Håller med dig angående fönstret, jag har ju oxå ett fönster över diskbänken, gillar verkligen det.,. även om jag har diskmaskin o aldrig behöver stå där och diska.. *L*

    • ~Sol~ skriver:

      Kan ni tänka er att Vikingen muttrade över att jag ‘tvingade’ honom att ha ett skåp till datorn? Tänka sig! Idag är han jätteglad över skåpet. 😀

      Jag har ett fantastiskt kök. Man kan inte annat än älska det! 😀

  3. Yvonne skriver:

    Fin detaljer från ert nya hem!

  4. Anna skriver:

    Ja det var den vasen jag menade Lady. Synd att det inte var nån stor kedja!

Kommentera

