Färgad

Publicerat: 26 oktober, 2013 i Uncategorized

SAM_3757Bild på Vikingens ryggtavla. 

Samtal mellan mig och Vikingen i morse;

Vikingen; Min arbetsledare frågade mig om jag går och solar eller om brännan på benen är kvar sedan vi var i Spanien. *haha*

Jag; *muttrar något ohörbart*

Vikingen; Jag berättade att du tjurar över att jag fortfarande är så brun att man ser randen mellan ryggen och rumpan i mörker. *nöjd som fan*

Jag; Det är fan orättvist! *muttar lite till*

Vikingen; Äh, så farligt är det väl inte? *gör en stor affär av att jämföra sin arm mot sin mage och jo – de är fortfarande lika mörka*

Jag; Jag har ju för fan mindre färg än din rumpa. *börjar utveckla muttrandet till en konst*

Vikingen; Men… *eeeehhh*… där har jag ju ingen färg?!? *förvirrad*

Jag; Nä. Just det. Det har inte jag heller!

kommentarer

Kommentera

