Steget före

Publicerat: 18 september, 2013 i Uncategorized

semesterväska

Jaha. Jag har gjort allt jag tänkt idag, plus lite till. På något konstigt sätt är mina väskor redan packade. Åh, jag har säkert glömt något och kommer nog inte på det förrän jag är på väg men vad spelar det för roll? De har butiker där nere också och som den livsnjutare jag ämnar vara under min semester väljer jag att hellre slösa med pengar där än att oroa mig för att jag glömt något här. Solskydd, underkläder, några ombyten, tandborste, hårborste och ett par extra skor räcker gott och väl. I handbagaget finns också ett ombyte, bara utifall väskan inte kommer med planet, och så min gamla notebook och förstås kamerorna och deras laddare. 

Pass, boardingpass, alla instruktioner vi behöver för att ta oss till huset och bankkortet är också redo att följa med. Med andra ord är jag helt klar för att åka. Två dagar för tidigt. Inte för att jag är otålig eller så. Det ska ni verkligen inte tro. 😉

kommentarer
  1. Purple skriver:

    😀 haha jag packar aldrig förrlän kvlällen innan! Jag tror någon vill åka nu!

    • ~Sol~ skriver:

      Jag hade inte tänkt göra det förrän i morgon kväll, men plötsligt fick jag för mig att väskan mig var för liten och då måste jag ju naturligtvis kolla så att den inte är det. Vips så var väskan packad! 😀

  2. Yvonne skriver:

    Nej gud nej, du är lugnet självt! 😀

Kommentera

