Ummm

Publicerat: 16 september, 2013 i Uncategorized

Det som hänt är verkligen hemskt. Vart är världen på väg? Hur kan man göra så här? Hur kommer det sig att man gör så här? Frågorna hopar sig och svaren uteblir.

Jag kan trots det hemska i allt detta inte undgå att reta mig på att de som pratar låter urkorkade. De säger några ord och fyller sedan ut med ett ummmm innan de fortsätter. Obama, subben efter och snubban efter honom, alla gör det. Snubban gör det längre in i sitt framträdande än de andra, men det stegras ju längre hon pratar. Inte undra på att jag tycker att brittiska nyheter låter mer seriösa. 

Edit; Tyvärr hittar jag inte intervjuerna som visades på aftonbladets livesändning igår. En riktig miss från min sida att inte se att det var en livesändning och inte ett inspelat program. Sorry.

kommentarer
  1. Purple skriver:

    ? Har jag missat något? Vad talar du om?

Kommentera

