Sju veckor

Publicerat: 13 september, 2013 i Uncategorized

SAM_3516

Den 25 juli, alltså sju veckor sedan, var jag och fixade naglarna hos L8. Hon är fantastisk på sitt värv, något som bevisas av att naglarna efter alla dessa veckor fortfarande ser bra ut. Jag har filat dem runt om en gång sedan jag fick dem och har tagit bort ungefär en centimeter i längd. Jag byter överlack ungefär en gång var tionde dag. I övrigt har jag låtit dem vara och det funkar uppenbarligen för både dem och mig. 😀

kommentarer
  1. iashemlis skriver:

    Ohh.. mina naglar är katastrof, har hamnat i nån fas där de inte är som de ska.. typ
    Jag måste nog boka in en tripp till Västerås under hösten o få hjälp med dem.. =)

    • ~Sol~ skriver:

      Ät mycket b- och-vitamin. Det gynnar naglarna. Du skulle även kunna ge dem lite TLC i form av att smörja nagelbanden regelbundet. Det funkar med vilken olja som helst, men vill du ha riktigt bra resultat så köper du D-droppar på apoteket. Det är det som är kvar av de AD-droppar du gav Junior när han var liten. Solens vitaminer gör underverk för naglarna. 🙂

      I övrigt tycker jag helt klart att du ska boka en resa till Västerås! 😀

Kommentera

