Fin naglar

Publicerat: 25 juli, 2013 i Uncategorized

SAM_2591

Idag tillbringade jag ett flertal timmar hos L8 och måste nu lära mig att skriva på datorn på nytt. Jag har inte haft så här långa naglar sedan jag fick den här datorn och jag kan lova att det inte är helt lätt att plita dit bokstäverna utan att få med några extra eller missa någon helt trots att jag varit övertygad om att jag tryckt ner den. 

En del av resultatet ser ni ovan. Hur jäkla snyggt som helst ochn målat på fri hand. Jag fattar inte hur hon får till det. Själv hade jag kladdat ner allt innan jag kommit till andra fingret. 😉 Resten av resultatet får ni se när jag tröttnat på mönstret som är på och tar bort det. Under finns nämligen ett förbannat snyggt aquafärgat glitter som blingar på egen han. Hon är bra hon L8, har full koll på att jag mer än gärna blingar andras naglar men är relativt dålig på att fixa mina egna. I alla fall just nu. Färdigblingade naglar är modellen för mig. 😀

kommentarer
  1. Anna skriver:

    Snygga!!

  2. ~Sol~ skriver:

    Tack! 😀

Kommentera

