Min förmiddag

Publicerat: 22 juli, 2013 i Uncategorized

SAM_2573

Jaha ja. Sånt här går mina lediga förmiddagar åt till. Åh, så ofantligt spännande och roligt tänker ni säkert nu, men vet ni? Ni har fel! Det är förbannat trist, träligt och tråkigt. Den enda fördelen är att kläderna jag inte har råd att ersätta efter att ha använt dem en gång blir rena och redo att användas igen. *muttrar*

Och bara så ni vet; i väntan på att maskinerna skulle bli klara satt jag i solen i 20 minuter och är numera en enda stor fräken. *(&¤#&))=)(%¤*

SAM_2575

Tur att jag möts av detta när jag kommer in, annars hade dagen varit helt åt helskotta. Det är i alla fall någon som saknar mig när jag inte är hemma. 

Kommentera

