Färg som färg?

Publicerat: 21 juli, 2013 i Uncategorized

SAM_2553Prickig upptill

Det händer något med mitt skinn när jag utsätts för sol. Jag brukar retas med Vikingen om detta fenomen, men måste nog sluta med det nu när mitt eget skinn bestämt sig för att återgå till barndomens tillstånd. Det var liksom jag och Pippi Långstrump. Den som tycker att det är gulligt med fräknar har fel. Det är skillnad på färg och färg och att ha en enda stor fräken över hela plytet är liksom inte charmigt. Punkt. 

SAM_2554Och se på fan… prickig där också!

Kommentera

