Ytterligare en utflykt

Publicerat: 12 juli, 2013 i Uncategorized

SAM_2265

Jag hade ju småknattarna över natten och bestämde tidigt i morse att vi lika gärna kan ta en utflykt till innan jag lämnar tillbaka dem. Jag kunde inte tänka mig att syrran hade något emot att vi svängde förbi Vallby Museum och tittade på djuren lite innan vi åkte mot deras hem, så få fick det bli. Stora prinsessan var hur glad som helst över aspekten av en utflykt till medan den tjuriga Lillprinsen behövde lite övertalning. Tydligen är getter hans svaga punkt. Bra att veta till nästa gång. Inte för att han var speciellt intresserad av getterna när vi väl kom dit, men det var ändå det enda han pratade om. Check! Vi hade turen att få med oss Vikingen på den hör utflykten också. Han är bra han!

SAM_2281

SAM_2276

SAM_2288

SAM_2291

SAM_2292

SAM_2296

SAM_2317

SAM_2319

SAM_2322

SAM_2330

SAM_2350

SAM_2353

SAM_2359

SAM_2362

SAM_2371

SAM_2372

SAM_2374

SAM_2379

SAM_2398

Allt som allt hade vi en härlig förmiddag på Vallby Museum. Att vara där laddar alltid mina batterier, till och med då det finns en tvååring som tjurar deluxe för att han inte får jaga hönsen med. 

kommentarer
  1. iashemlis skriver:

    En mysig förmiddag förstår jag… 🙂

    • ~Sol~ skriver:

      Helt perfekt. Jag kan dessutom konstatera att jag och Vikingen borde ha träffats för läääänge sen. Vi hade varit bra föräldrar ihop. Som det är nu räcker det dock med att låna andras knattar en stund lite då och då. 😀

  2. Yvonne skriver:

    Det är härligt med utflykter av olika slag. Gillar bilderna!

  3. ~Sol~ skriver:

    Tack! 😀
    Jag har en hel uppsjö med bilder, men de flesta visar barnens ansikten och det är inte några jag ämnar lägga upp här. 🙂
    Jag älskar det faktum att jag har ca 5 minuter med cykel hit och ca 20 min med cykel till Anundshög. Nu när jag tvunget ska bo i ett varmare område så hamnade jag ändå rätt bra till. 😀

Kommentera

