Power Meet

Publicerat: 6 juli, 2013 i Uncategorized

Egentligen heter det Power Big Meet men det hör man aldrig någon säga. Istället förkortas det till Power Meet och därmed basta. Om någon mot förmodan skulle säga Power Big Meet är de antingen myndighetspersoner eller utomsocknes icke-raggare. Power Meet. Så heter det. 

Jag tänkte egentligen bara åka ner och se på finbildscruisingen, men det blev inte riktigt så. Det utomordentligt trevliga sällskapet var en bra skingrare av tankar och jag upptäckte snart nog att jag trivdes ypperligt med det. Vi satt på gräset mellan ån och Hamngatan, vilket är riktigt bra platser när man vill se finbilscruisingen, och njöt av tillvaron. Många fina bilar skred förbi en folksamling i vilken det rådde festyra. Jag råkade hamna bredvid ett gäng unga, trevliga killar som så gott som genast erbjöd mig både en brassestol och en öl. Nu hade jag ju viktigare saker för mig än att flirta med småpojkar, så jag avböjde vänligt och koncentrerade mig på att ta kort istället. Här är ett urval från de jag tog igår… 

SAM_1779

SAM_1796

SAM_1804

SAM_1805

SAM_1807

SAM_1808

SAM_1813

SAM_1812

SAM_1825

SAM_1822

SAM_1826

SAM_1836

SAM_1839

SAM_1828

SAM_1854

SAM_1858

SAM_1873

SAM_1878

SAM_1856

SAM_1959

SAM_2020

Som ni kan förstå så finns det flera hundra bilder till. Jag ämnar dock inte tråka ut er genom att visa alla. Jag kommer däremot att visa er baksidan av Power Meet också, men det får bli en annan dag. Nu bär det nämligen iväg till Gruvan. Ha en fin lördag!

kommentarer
  1. Just Sayin' skriver:

    Läste dina inlägg om den berömda helgen. Myntets baksida ja, inga kommentarer. Men jag skickade över skoterbilden från ifjol till både Big och den här nya killen. Så stört korkade människor det finns. MEN så många fantastiskt vackra bilar och påkostade kläder myntets rätta sida kan ha 🙂

Kommentera

