Det går troll

Publicerat: 29 juni, 2013 i Uncategorized

TrollsC

Jag kunde sova till kl 9 i morse. Ändå var det förbannat omöjligt att sova längre än till kl 8.20. Fanns bara inte i mig. Det innebär att det hänt tre gånger den här veckan. Att jag vaknat innan klockan ringt och tvingat upp mig efter några snoozningar. Alltså. Vad är det för fel? Jag är sjusovarnas krönte drottning. Det känns oerhört konstigt att inte kunna sova längre. Vadå längre, förresten? Jag sover ju för fasen inte ens klart! Usch och tvi.

Men, men, nu ska jag ta och andas lite innan jag spräcker en ven och alla mina gäster får svänga förbi sjukan och hälsa på mig innan de åker till lokalen och firar mig på egen hand. Så kan vi ju inte ha det. På med kläderna, ner till affären och sedan hem och duscha. Kan ju inte lukta skunk när Nulltj kommer, ju. 😀

Håll tummarna för att trollen inte hänger med hela dagen. Min största fasa är att maten jag ska bjuda familjen och de som rest långt på inte tar slut innan alla fått något. Att det finns back up spelar ingen roll. Jag oroar mig över just det ändå. Jag antar att jag måste ha någon hang up innan jag kan slappna av ordentligt. Tur att detta kommer att ske tidigt på kvällen, först av allt faktiskt, och att jag därefter kan släppa oron helt. 😀

Ha en fin dag. Det ämnar jag ha. 😀

Kommentera

