Lika med noll

Publicerat: 28 juni, 2013 i Uncategorized

zero huh

Jaha. 30 minuter senare fick jag äntligen se resultatet. Håret har varit täckt av färg i en halvtimme och har har sedan fått självtorka (går jäkligt fort då man har tunnare hår än Gorbatjev). Jag tittar. Och tittar igen. Men nej. Jag ser ingen som helst skillnad. Färgen jag hade i var tydligen exakt samma färg jag redan hade. Det är inte ens skillnad där utväxten var. Same same. Vilket slöseri med min morgon, alltså. Tur att jag bakade bröd medan jag väntade på att färgen skulle bli klar. Då fick jag ju ändå något vettigt gjort under morgontimmarna. Jag tar förresten detta som ett omen. Ingen mer färg i håret nu

Kommentera

