På förekommen anledning…

Publicerat: 13 juni, 2013 i Uncategorized

Old Time

… vill jag berätta att jag inte nödvändigtvis är på facebook när ett av mina inlägg dyker upp där. De är direktlänkade, så alla nya inlägg som inte är lösenordsskyddade går iväg dit så snart de publiceras här. Vidare kan jag meddela att det inte alls är säkert att jag sitter vid wordpress när de publiceras heller. Det går att tidsinställa inläggen och vissa dagar föredrar jag att lägga ett inlägg dagen efter att jag skrivit det hellre än att inläggsbomba en och samma dag. Det är med andra ord inte alls av ointresse eller nonchalans jag ignorerar de meddelanden jag ibland får från någon som utgår från att jag online direkt efter att ett inlägg postats. Inte dissar jag er heller, av vilken anledning jag nu tros göra det. Jag är helt enkelt inte där. 🙂

Kommentera

