Helgens freudiska

Publicerat: 10 juni, 2013 i Uncategorized

Sigmund Freud

Efter att ha varit på studentfirande hela fredagen tillbringade jag resten av helgen på jobbet. När jag skulle berätta hur bra studentfirandet varit för en kollega blev det helt fel.

Jag; Vi var hos Vikingens ex igår. *glatt*

Hon; Va? Varför berättar du det för mig? *förbryllad*

Jag; Hans yngsta dotter tog studenten igår… *ställd efter hennes fråga då vi brukar berätta saker för varandra*

Hon; Jaha? *fortfarande förbryllad och kanske även lite obekväm*

Jag; Ja, och så firade vi dagen hos hans ex eftersom hon har mer plats hemma…. 

Hon; Jaha! Jag tyckte du sa att du och Vikingen hade sex igår! Jag utgår från att ni har det men undrade varför du berättade det för mig. *haha*

kommentarer
  1. Christel skriver:

    Haha. 😄

  2. Sol:s viking skriver:

    Tvättaöronen.se asg

Kommentera

