Måste vara något fel på mig

Publicerat: 6 juni, 2013 i Uncategorized

örk

Det är likadant varenda gång jag börjar tidigt dagen efter. Natten är helt värdelös gällande sömnen. Några minuter här, kanske ett gäng minuter där och har jag tur får jag en timmes sammanhängande sömn någon timme innan det är dags att kliva upp. Så där lagom för att man absolut inte ska känna någon ork för att just kliva upp. Det är förbannat retsamt. Det finns bot men jag har undvikit tabletter så mycket det går. Kanske är det dags att resignera och ta dem innan man märker att halva natten gått och det är för sent för att peta i sig en? Jag skyller allt på tidiga morgnar. De passar verkligen inte mig. Jag är inte programmerad för dem. Var inte ens det när jag jobbade 7-16 i många år. Morgnar och jag är ärkefiender. 

kommentarer
  1. iashemlis skriver:

    Ja det var ju väldigt onödligt… 😉

  2. Purple skriver:

    Förstår inte alls vad är för fel på tidiga morgonar???? 😉 *morgon människa*

    • ~Sol~ skriver:

      Jag skulle kunna skriva en hel avhandling, men du skulle ändå inte förstå det. Vi är helt enkelt olika. Kvällar och nätter är ju fantastiska! 😀

Kommentera

