Så kan det gå…

Publicerat: 29 mars, 2013 i Uncategorized

IMG_20130329_183927

 

Det känns lite som att den här eftermiddagen och kvällen har gått i samma anda som resten av veckan, även om den förvirring som blev nu ikväll inte egentligen är mitt fel. Jag vara bara lite för nära, liksom. Det ni ser på bilden är resultatet av denna närhet. Jag är glad att jag inte riktigt kan visualisera det intryck min kollega fick då hon klev in i rummet efter att jag ringt på förstärkning, såg mig krypa runt på ett blött golv på alla fyra i ett desperat försök att hitta mina brillor och sedan vara den som hittar dem… under rumpan på den ungdom som med ganska stor kraft slängt ner sagda rumpa på golvet alldeles nyss. Bara en vanlig dag i mitt liv…

kommentarer
  1. Yvonne skriver:

    Otur! Går de att laga eller måste du köpa nya?

    • ~Sol~ skriver:

      Det blir nog nya. Metallen är så skör där den böjts att den troligen kommer att gå av vid minsta stöt sen, så det är inte värt att laga.

  2. Purple skriver:

    Nu får du säga åt Murphy at dra! 😉

Kommentera

